19 Eylül 2010 Pazar

Aklıma geldi de 3

En nefret ettiğim şey, uzaktan dokundurmalardır. Herkes, uzaklardan birbirine laf atarsa affınıza sığınarak söylüyorum ki, buraları sidik yarışına çıkılmış yerler olarak kalır. Hayır, bakıyorum bazı insanlar anlam veremediği tipleri sıralıyor blogunda. Tamam ona bir lafım yok, ben de yaparım belki, ama bazıları laf göndermesi yapıyor. Tamam, ona da birşey demiyorum, ama yazılarımızın altındaki 'yorum yap' kutucukları da bunun için var, hatırlatmak istedim. Yani en azından benim blogumda işlerin böyle yürümesini isterim. Eğer bir yazımla ya da koyduğum fotoğrafla bir sorunu olan varsa, içinde tutmadan, sonra başka yerlere taşımadan dilediği gibi yazının altındaki yorum kutucuğunda belirtebilir. Ben de nedenini açıklarım, kardeş kardeş geçiniriz sevgili blog severler. Ha, çok koyuyorsa yazılanlar-yapılanlar, takip edilmez olur biter.  Eleştirin yahu, yazın yorumlara. Beğenmedim deyin, olmamış deyin, cık cık deyin. Yerinde ve zamanında olsun. Aklıma geldi, söylemek istedim.

1 yorum :

  1. tek tek isim vermek ayıp olmaz mı yoksa o konu benden soruluyo zaten :D

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
Bu gadget'ta bir hata oluştu