18 Eylül 2010 Cumartesi

Çok lazımmış gibi!...



Müstakbel telefon sapığımı buldum. Dayanamadım, mesaj attım. Tahmin ettğim gibi tanımadığım biri. Ayrıca amacını da çözemediğim biri ve nereden bulaştığına bir anlam veremediğim biri. Aramızdaki kısa 'mesajlaşma' şöyle geçti:

ben: kimsin?
sapkın: ben ...., siz kimsiniz peki? (bir de arsız yahu)
ben: tanımadığın numarayı ne arıyosun kardeşim? (asabiyet yaptım, sinirlerim tepeme çıktı)
uzunca bir süre es verildikten sonra tekrar sesi çıktı -ben de, korktu da bir daha bulaşmayacak diye seviniyordum tam-;
sapkın: ya özür isminiz neydi belki tanırım

Yuh yani dedim hem içimden hem dışımdan. Yüzsüzlüğün de bu kadarı be kardeşim! Adam iyice arsızlığa vurdu iyi mi? Onun adını sanını, numarasını bir güzel, evire çevire buralarda ifşa etmek isterdim de, neyse diyorum. Sapıklarla uğraşacak halim yok. Cevap vereceğim sanki ben ona durupta. Bir güzel adımı, soyadımı, oturduğum semti de söyleyeyim istersen. Nereden aldıysa bu cesareti? Bir de adımı soruyor yahu, gel de dellenme. Hep beni bulur zaten böyle manyaklar.
Düşünüyorum, nereden buldu benim numaramı da rehberine kaydetti, acaba diyorum, şu internetten başvuru yaptığım iş ilanlarından olabilir mi? İyi de, genelde düzgün yerlere başvurdum. Demekki oluyormuş böyle şeyler. İyi de, birkaç gün arayla sadece bir kere çaldırıp kapatması normal bir şey mi? Nasıl bir sapıklıktır bu? Deli midir nedir? Pişkin!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Bu gadget'ta bir hata oluştu