Çalışan İnsan Dramı

İşe başladığıma mı sevineyim, blogu boşladığıma ve kimsenin blogunu takip edemediğime mi üzüleyim, bilemedim. Bir süre daha böyle geçse de günler, gün gelip laptop aldığımda herrrrgün yazmak istiyorummmm. Zira artık abim olacak çocuğun bilgisayarını kullanmama kararı aldım. Daha önce de bu ve benzeri kararlar almıştım, ancak internetsiz de kalamıyordum. Artık biraz daha dişimi sıkacağım ve maaşımı almaya başladığımda tüm ihtiyaçlarımı hallettikten sonra alacağım laptobu hayırlısıyla. O zamana kadar umarım unutmazsınız beni. Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. ben ediyorum yetmez mi..!

    ayrıca hyrlı olsun. darsı başıma.

    YanıtlaSil
  2. takip mi? ama ben edemiyorum :( neyse kısmet, arada bakarım tabii fırsat bulabilirsem. teşekkürler inşallah darısı başına iyi ve mutlu olabileceğin bir yer bulursun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar