İso öpsün sizi şappur şuppur emi!

Bir açabiliyorum blogu, bir açamıyorum, ne iş anlamadım doğrusu. Mesela daha iki saat önce açamıyorken şimdi açabiliyorum. Sık sık dns mi değiştirmek gerekiyor falan hiç anlamam o konulardan. Herneyse, bulmuşken kaçırmayayım bari dedim ve geldim. Ben hiç biricik blogumu kaderine terk eder miyim? Ah ah bir zamanlar ben demiştim artık enlerim yok benim, bir şeyi ne zaman en sevsem kaybederim diye alın okuyun tekrar (okudunuz mu daha önce bilmiyorum ama okuyun işte veriyorum) artık enlerim yok benim yazım. İşte tek bir 'en'im kalmıştı onu da aldılar elimden. İtiraf ediyorum sevgili arkadaşlarım, aslında benim suçum bakın işte. Yine benim yüzümden oldu ama bu sefer sadece ben değil, diğer yaşlar da yandı. Neyse.
Böyle yasaklı olunca da hiç hoşuma gitmedi. Aklıma bir şey gelse bloga giremiyorum, bloga girsem aklıma bir şey gelmiyor. Ama var ya nasıl doluyum, nasıl doluyum anlatamam. Bu çok büyük bir aşağılamadır. Ben bunu hakaret kabul ediyorum, etmekle kalmıyorum zaten çok büyük bir hakaret. Artık kim sorumluysa o kendini biliyor ya, sözüm ona; aferin, böyle devam et, prim yap üzerimizden, çok para kazan, ama dikkat et de haydan gelen huya gitmesin ha! Sorumluları İso YK öpsün şappur şuppur inşallah.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar