İstediğin kadar buzdolabı ol sevgilim, ben yine bayatlarım.

Evet, ben de değişiyorum. Evet. Hiç değiştiremem dediğim şeyleri değiştiriyorum. Tıpkı hiç söylemem dediğim şeyleri söylediğim gibi. Hiç saklayamam dediğim şeyleri sakladım ben, ama nedeni ben değildim. Onlardı. Neyi sakladıysam kimden, işte onlar. Ben aslında hatırlayabildiğim kadarıyla sadece bir kişiden bir şey sakladım gibi de saklamadım gibi de. Daha doğrusu önce saklamadım, sonra saklamaya başladım. Neden? Çünkü öyle olması gerekiyordu, en büyük etken kendisiydi. Her neyse işte. Değişiyorum ben demiştim. Yaklaşık 10 yıldır istediğim şeylere kavuşuyorum nasıl bir zamana denk geldiyse, niye geldiyse. Hayalini kurduğum saçlara ve kiloya şimdi, şu an kavuşmuş bulunuyorum. Aynı zamanın içinde kavuştum sanki ikisine de. Bu arada, benim yazma tarzım da çok değişti sanki. Artık kendimden bahseder oldum sanki hep. Hiç sevmesem de bunu. Yazabildiğim tek şey buymuş gibi. Günlük tutuyormuşum gibi. Nedenini bilmiyorum. Ve ben aslında ne çok şey bilmiyorum! Meğer...

Yeni saçlarımla çocuksu bir mutluluğa kavuştum. Bilseydim daha önce durur muydum? Hoş, umduğum gibi olmadı, daha doğrusu tam olarak ne istediğim hakkında bir karar vermişliğim yoktu. Olsun, yine de oldu, değiştirdim saçlarımı sonunda. Nasılsa kökü bende. Eskiden beri istiyordum doğru, ama yapıldığında nasıl olur gibi bir fikrim olmadığından kararsızdım aslında. Pırasa saçlarımdan kurtuldum geçici bir süreliğine. İyi ki cesaret edebilmişim sonunda.

Bu yazının asıl amacı, konusu şu; hiçbir şey ertelenmeye gelmez. Evet, asıl söylemek istediğim kesinlikle bu. Çok geç olmadan kavuşmak gerekmiş meğer mutluluğa. Beklediğinde bayatlıyormuş sevinçler. Karar vermek uzun sürmemeliymiş. Beklememek lazımmış. Ne olursa olsun, denemeye değermiş meğer vakti geçmeden. Çok geç olmadan. Sonrası boşluk olmadan cesaret edilmeliymiş. Ölmeden. Yok olmadan.

Yorumlar

  1. Hayat bir günlük tutma gibidir. yaşadığın ve yaşayacak olduğun herşeyi güncellemek gibidir. Sen de cesaretle saçlarınıgüncellemişsin. Fiziken ve ruhen olgunluğa ermişsin. Kutlarım seni..

    YanıtlaSil
  2. Bu sabahın atraksiyonunu sizle de paylaşayım dedim..


    Ben yine gölge gibi sayfana süzülürüm. 
    Gecenin mehtabı, gündüzün güneşine inat 
    Daha çok ışıtır, daha çok ısıtırım.


    Ay gümüş olsa
    Güneş altın
    Yüreğim hazinedir
    Kırk haramilere inat..

    YanıtlaSil
  3. profösör süper demişsiniz, etkileyici

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar