Mim yine mim, yeşilçam mimi :)

Mia Wallace burada beni mimlemiş. Kendilerine tekrar çok teşekkür ettim ve yazmaya geçtim.

Mim Konusu: Her seferinde izlemekten zevk aldığınız, vazgeçemediğiniz Yeşilçam yapıtı hangisidir? (çok duygulandığınız, ağladığınız ve güldüğünüz de olabilir)

Aslında bütün yeşilçam filmleri o kadar zevkli ki! Hele ki içinde Adile Naşit, Münir Özkul, Kemal Sunal gibi birbirinden değerli insanlar varsa. Hiç bıkmadan, usanmadan senelerce izliyoruz da kimsenin 'ah be yeter' dediğini duymadım ben. Hem de hepsi o kadar seviliyor ki, mesela şu an ben de seçemiyorum hangisinden bahsedeceğimi. Çünkü hepsini seviyorum neredeyse. Aklımda sürekli yer edenleri söyleyeyim ben de o zaman madem; mesela Gulyabani. Sanırım filmin adı da buydu, hani şu Gulyabaninin (benim küçükken gerçek bir şey sandığım yaratıkımsı maske) köşk önünde salındığı film. Bayılıyorum ona mesela. Hele o Gulyabaninin suratı yok mu? Yerim. Bkz. fotoğraf1.


Surat dedim de, Adile Naşit'in o gülen yüzü bu sıfatı görünce nasıl şekilleniyordu öyle? Çok tatlı oluyordu cidden. Gözler yuvalarından fırlamış adeta.  Bkz. fotoğraf2.


  İşte bu filme bayılıyorum. Hayli eğlenceli. Ayrıca şu aşağıdaki fotoğraflardaki film de güzeldi, sıkılmadan izliyorum hep.






Not: Sondan 3. fotoğraf başka bir filme ait sanırım, onu da severim ben mesela.

Yorumlar

  1. Süt kardeşler hariika hya! mböyle b ir senaryo yoook

    YanıtlaSil
  2. süt kardeşler miydi filmin adı? Ben hep Gulyabani zannediyorum :) Zatwn hiç bilemem yeşilçam film isimlerini, ezbere izlerim öyle severekten

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar