İç ses ve ben

Bir yere baktım, bir Ay'a baktım. -Ama Ay yoktu. Çünkü yaklaşık bir saat önce tutulurken izledim onu.- Sonra bir daha yere baktım. Pencereden başımı uzattığımda bakabildiğim tek yer 'yer' çünkü. Bu koca şehirde, bunca taş yığınının arasında bundan daha normal manzara yok. Her neyse, yere baktım ve yine heyheylerim tepeme çıkmaya başladı. Bilirsiniz nedenini.

Eğer ben her pencereye çıktığım gece herhangi bir komşu kendimle konuşmalarıma kulak misafiri olduysa, benimle ilgili ciddi endişeleri olduğunu iddia edebilirim. Bu gecenin konusu Ay tutulması ve bla blalar:
- (yere bakan ben) Of medeniyete bak! Yeter ulan artık! (Paaaat) Hayret bir şey. Pislik insanlar sizi!
- (Göğe bakan ben) Ay, sen de çık artık. Haydi ya nerede kaldın? Of.


Yaklaşık bir saat önce

- Ay, gitme be hacı! Bak ben yengeç burcuyum ona göre. Kurtulamam etkinden sonra. Bırakma beni. Hayır hayır, gelme kara şey.
- Ya şimdi noluyordu? Ay mı Güneş'ten şoolurken Dünya arasına kaçıyordu da bir şeyler bir şeyler... Of kafam karıştı! Hep karışır bu mevzulara kafam zaten.
- Neyse, ben izleyeyim bari.

O tutuladursun, ben de bir twittera bakayım bari molası

Günlük burç murç şeysine bir kadın yazıyor ya işte onu izliyorum da, tutulmanın başından beri oğlak, kova, ikizler, dangılı, dungulu... her burcu yazdı da, elementi şiddetle Ay olan yengeç burcuna hiç değinmemiş göründü.
- Yengeçe ne oldu, yengeçe ne oldu? Abla, asıl bahsetmen gereken o bence ki. Ya hayret bir şey, burada Ay tutuluyor ne koçundan bahsediyorsun ki şimdi yani?


Tekrar pencereye koşulur

- (içeri, babam ve anneme bağırarak bu sefer) Ay şimdi tamamen tutulmuş. Demin bulut girmiş ondan yani. Esas şimdi tam tutuldu işte.

Ama en dışımdan sözlediklerimi tekrar hatırlatayım da aranızda komşum olan varsa el kaldırsın:
- (yere bakan ben) Of medeniyete bak! Yeter ulan artık! (Paaaat) Hayret bir şey. Pislik insanlar sizi!
- (Göğe bakan ben) Ay, sen de çık artık. Haydi ya nerede kaldın? Of.

Gerçekten, çık artık bak martılar bile hasret kaldı nur cemaline, ağlaşıp dururlar.

Yorumlar

  1. en kısa zamanda yazıcam ama önümüzdeki bi hafta kusuruma bakma tatil dolayısıyla kapalı gibi bişeyiz çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar