Nasıl Garip Otobüs Anılarım Var Yarebbim!

Dün otobüse garip bir biniş yaptım eve dönüş yolculuğumun başlangıcında. Bu garip binişim şoförü, muavini ve ben her ne kadar kesin görmemiş olsam da muhtemelen çift katlı otobüsümün üst katındaki yolcuları bir hayli güldürdü. Nedenini anlatıp bu saçma olay sonucunda bana gülmenizi, hatta alay etmenizi istemem. Boşverin canım, önemsiz bir şeydi zaten aman.
Bu garip girişimin ardından koridorda yol almaya ve en arka köşeye yönelmeye başladım ki en arka diğer köşede yakışıklı, karizma bir çocuk gördüm göz ucuyla. Ama o karizma iki saniye içinde yerle bir oldu iyi mi? Öküz gibi baktı, içimi yaktı diyemeyeceğim. Sadece öküz gibi baktı, hatta dönüp dönüp baktı. Derken ben bindikten sonraki durakta bir kız bindi otobüse. Güzel mi güzel bir şey. Yalan yok, yanında maymunun kıçı gibi kalakaldım bkz:...ha benim suratım!.
Derken, içimden şunlar geçti: "Oh ne hoş ne hoş, şu öküz bakışlı, yakışıklı çocuk artık bu kıza bakar, ben de kurtulmuş olurum.", "Heh, kız da çocuğun tam karşı çaprazına, benim de tam karşıma oturdu. Süper süper kurtardı beni. Heh o da ona baktı, kız da az değilmiş hani. Oooo, abla evlendirelim burada sizi en iyisi, yedin çocuğu gözlerinlen..." Ben böyle düşünürken bir adam (üst kattan mı indi nedir bilinmez, geldi bir yerlerden) lönkk diye abla ile abinin bakışlarının arasına bir yere -yani arka koltuğun ortasına) oturuverdi. Kız da tabii çocuğa çaktırmadan bakabilmek için yanındaki camdan dışarıyı seyretmektense çocuğun yanındaki cama bakıyordu ama adam gelip karşısına oturunca kafası döndü bizim cama. Rahatsız oldu tabii. Haklı. Çocuk o sırada ne alemde, bilemiyorum. Yari kafasını çevirmiş, ee napsın? Derken adamın durağı geldi, indi ama size sevinçli haberler veremiyorum şu an. Çünkü ardından kız da kalkıp diğer durakta indi. Çocuğun kafası kızın indiği durağa döndü, bakışları benim cama takılı kaldı, kız geçip gidene kadar seyretti kızın camdan görünen kafasını. Bir göz hapsi bir göz hapsi, anlatamam. Sanırsın çocuk otobüslere kısmet aramaya biniyor. Sırayla süzüyor böyle. Neyse sonra ben de indim, bir başka kız bindi de baktı mı göremedim ne yazık ki.

Yazıdan öğrendiklerimiz:
- Bazen benden daha güzel kızların olduğunu görmek, onlarla burun buruna gelmek çok iyi olabiliyormuş. Ama bazen, sadece bazen, kırk yılda bir.(Of tipsizim tamam biliyorum)
- Bazen yakışıklı çocuklar bile aşırı abazan olabiliyormuş bunu gördük. Öyle olunca da tüm karizma, tüm yakışıklılıktan soğutuyormuş adamı. Ona göre.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar