Aklıma geldi de 14

Herkese anlattım seni -hala anlatıyorum ne garip-, herkes benim tarafımda olurken şiddetle, ben senin tarafındayım. Ah ne de aptalım! Aptal olmayı aptalken seviyorum, aklım başıma gelince nefret ediyorum. O yüzden şimdi diyebilirim ki, iyi ki aptalım.


Küçülüyorum, küçülüyorsun, küçülüyoruz.

Sen belki şu an onu özlerken -o her kimse- ben seni hala özlüyorum.
(Ama biliyorum; biz seninle siyahla beyaz kadar farklı, turuncuyla mavi kadar zıttık aslında. Bir ortak yönümüz var ama hala; sen beni sevmiyorsun, ben de beni.)

Yorumlar

  1. Ouuuuu_vvvv_sssss_!...
    Ne güzel bir post bu. Son cümlesine bi bakar mısınız?

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak kimin tarafından söylendiğini bilmediğim ya da hatırlayamadığım bir söz okumuştum '...ben seni seviyorum, sen de seni' diye bir şeydi. Benim hayatımdaki çevirisi de böyle karşılık buluyor. Bir nevi uyarlama aslında son cümlenin o kısmı. Teşekkür ederim profösör.

    YanıtlaSil
  3. Önemli olan senin paylaşımındı bu sayfada bizlerle. ben keşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar