Aklıma geldi de 16

'Çirkinim' dediğimde genelde kınanıyor, kendine güvensizlikle suçlanıyorum. Ama ben öyle düşünmüyorum. Aksine; kendimi o şekilde seviyorum, kabul ediyorum, göğsümü gere gere 'çirkinim' diyorum. Bence kendine güvenmek budur. Herkes kendine dışarıdan bakabilse keşke. Ha güzel ifadelerim de yok değildir. Herkesin vardır. Hep buna inanırım. Herkesin yüzündeki o güzelliği -tüm mimikleri, hareketleri, ifadeleri, refleksleri ile beraber- görebildiğime inanıyorum. Bunun için insanları kısa bir süre incelemem yeterli. Abartısız söylüyorum; herkesin bi güzel yanı var.

Yorumlar

  1. Seni tütsüleyip kutsadım..

    "16"

    YanıtlaSil
  2. A a a aa unutmuşum; ben sizi sayfamda bekliyordum. Döndüm yine geldim bak sayafana..

    YanıtlaSil
  3. sevgili SmG,
    özgüven, temelde, benlik saygısı ve benlik algısıyla ilgili, yani kendini zayıf ve güçlü yanlarıyla tanıyıp, kabul etmekle.. yani, haklısın;)
    herkesin güzel bi yanı olduğu konusunda da kesinlikle katılıyorum;)

    YanıtlaSil
  4. profösör
    vallahi aklımda ama bu aralar gelemedim en kısa zamanda inşallah :(

    ezgi
    evet herkesin güzel bi yanı var ama bunu görebilmek için insanların sende de varolduğu üzere güzel görebilen gözleri olması gerek. İnsanlar bunu fark edemiyor. Umarım senin gibi farkeder herkes bi gün :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar