3 Eylül 2011 Cumartesi

Şirin Mim

Blog dünyasının en şirin insanı olan Mia beni şirin şirin mimlemiş. Mimi yazmadan önce de bir site vermiş Mia, şöyle demiş:
-Ve Pingocuk demiş ki "kendinizin hangi şirin olduğunu bulmak için bu siteye bakın derim :)"

Mia birden fazla şirine benzediğini düşünmüş ve yazmış. Ben de zor seçim yaptım doğrusu. Bu yüzden eleyerek en benzediklerimi paragraflayacağım ben de.

Öncelikle ben kesinlikle Somurtkan Şirin oluyorum. Herşeyden nefret eden bir insan oldum. Eskiden böyle değidim yahu. Herneyse öncelikle böyleyim.

Ve ikinci özellik olarak kesinlikle Sakar Şirin'im. Sürekli kırıp dökmeyi geçtim, vücuduma zarar veririm. Ama çok garip şekilde zarar veririm. Öyle bir şeyler kırıp elimi falan kesmem. Evde, düz odadan çıkarken dümdüz, kapıya çarparım. Gelenek gibi bir hal aldı bu. Günde en az iki kere bir duvara ya da kapıya çarpmazsam içim rahat etmez.

Son olarak Hayalci Şirin, Korkak Şirin ve Duygusal Şirin benim kafamı yaşıyorlar. He bir de, eskiden Ressam Şirin'e yaklaşmak üzereydim, geçti o şu an.

Bayağı bir şirin saydım, güya eledim. İşte en elenmiş hali bu.  Şimdi sıra mimi yollamakta. Bu kısımda birazcık zorlandığımı söylemek istiyorum. Bunun nedeni blogda fazlaca arkadaş çevremin olmaması. Kafama estikçe girip yazıyorum, okuyup yorumluyorum. Kimseyle muhabbetim yok gibi bir şey. Blog adına msn kullanmıyorum o sebeple. Blogda tanıyıp konuşmaya devam ettiğim bir kişi var sadece. (burada yanlış anlaşılma olmasın, istemediğimden değil, ne bileyim, olmadı bu zamana kadar, yapanlara imrenmiyor değilim. Ben genelde gerçek kimliğimle uzaktan izlemeyi tercih ediyorum mesela twitterda)
Bir de mimi yollarken yazabilecek, hoşuna gidebilecek insanları seçmeye çalışıyorum. Mim gibi şeylerle hiç alakası olmayan bloggerları zormamak adına.  E bakıyorum, mim seven insanlar zaten aynı mim üzerine çoktan mimlenmiş. Haliyle bulamıyorum. Şimdi o yüzden bir düşüneyim de aşağıya yazayım. Ama eğer okuyup "Hey! ben varım. Ben mim seviyorum ama sen oralı olmamışsın. Yazardım valla" diyeniniz varsa "SmG beni mimlemiş, yazıyorum..." demeniz yeterli. Alın gitsin. Yalnız, mimden çok, mimlemek konusundaki endişelerimden bahsettim bu kayıtta. Değişik oldu, ne oldu ki yani, nasıl, ne asıl?

Geleneksel olarak mimimi yine ona yolluyorum ilk. Çok yakından tanımasam da kanım kaynıyor ona ve tüm mimleri bir ona yolluyorum hep: Ayşa

Düşündüm, taşındım, kabul eder mi bilemedim ama yine de ona da yolladım. (yine de ona da bana da sana da ona da, garip cümlelerime de bak): acı mutluluktur

4 yorum :

  1. somurtkan şirin de pek tatlıdır ama :)

    YanıtlaSil
  2. Cok teşekkür ediyorum mimi hemen yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. mim için çok teşekkürler şeker. En yakın zamanda yazıcam :)

    YanıtlaSil
  4. benden de sana bir mim şeker ;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
Bu gadget'ta bir hata oluştu