Özel Sektöring

Allah işverenlere vicdan versin. Gerçekten bak. Buradan bütün işverenler için bunu istiyorum. Ve ayrıca buradan bütün işverenlere sesleniyorum; empati nedir biliyor musunuz ha? Lütfen biraz daha vicdan. Yarın öbür gün işverenlerin de torunları işsiz kalabilir, kendinden eksik bilgisiyle ona hükmeden insanların ayak işlerine bakmak zorunda kalabilir, maaşını zamanında alamayıp dara düşmüş olabilir ve bu yüzden sağlığını ihmal etmek zorunda kalmış olabilir. Olabilir de olabilir yani. Offfff of!
İşte böyle şeyler yüzünden keşke şirinler köyü gerçek olsaydı da ben de bir şirin olsaydım diyorum. Anladınız siz onu. Bence mantıklı.

Yorumlar

  1. sadece şirinler köyünde mantıklı ama. Gerisi yine aynı bozuk düzen. Anladın sen onu. :)

    YanıtlaSil
  2. hahah şirinler dünyası ancak masallarda olabiliyor ama işte öyle de düşünmek lazım.
    insanoğluna göre değil, bünye reddediyor.

    evet tabi ki işverenler daha sağlıklı düşünebilen insanlar olsa, herkes işini çok daha özenle yapardı.

    YanıtlaSil
  3. Ben patronlara insaf dersi vermek istiyorum..

    YanıtlaSil
  4. empatii en sevdiğim ne en az uygulanan şey

    YanıtlaSil
  5. Kısaca Fd
    Anladım :) bazen bu dünyayı anlamak zor olsa da. Kafam kaldırmıyor ki napim :(

    Hazel
    Ah keşke öyle olsalardı. Her sabah güle oynaya işe giderdim valla :/ pazartesi sendromu falan olmazdı belki :D

    Profösör
    Lütfen :)

    Mia Wallace
    Aynen bence de. İyi şeyler neden uygulanmaz ki zaten :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar