Personal Taste


İşte buna bayılıyorum; Personal Taste. Muhteşem bir diziydi benim açımdan. Bir-iki sene önce izlemiştim. Zaten o kadar az bölümü var ki, doyamadım. Hatta mutlu sonla bittiği halde bittiği için ağladım. O kadar içinde yaşamışım ki, bittiğinde hayat benim için bitmiş gibi bir duyguya kapıldığımdan ağladım. Çünkü dizideki kızı kendime benzettim. Tıpkı benim gibi şapşalın teki olduğu için sevdim onu. Şapşallığıyla o yakışıklı adamı kendine aşık etti ya,  gerçek hayatta böyle şeyler olmuyor tabii :) Eğer olsaydı ben bu şapşallıkla en yakışıklı adamı kapmıştım herhalde. Neyse işte, o kadar tatlılar ki, izlediğim en sevimli diziydi bence. Özlediğimi duyumsadığımdan müziklerini dinleyeyim bari dedim. Tekrar izlemeye şu sıralar vakit bulamam, o yüzden başlayıp ziyan etmeyeyim dedim, müzikleriyle idare ediyorum. Size de özet geçmek baabında videoyu armağan ediyorum. Afiyet olsun.

Yorumlar

  1. aaa ben de izlemiştim bu diziyi :)

    ama benim dizim secret garden dır tek geçerim :)

    dinleyim müziğide ben de anı tazeleyim .

    ayrıca başka yara ve dertlerini değil mucizevi haberlerini okumak isterim :)

    YanıtlaSil
  2. izlemediğim gibi bloglara görüp hep merak etmişimdiir :)

    YanıtlaSil
  3. kibritci kız
    onu da izlemek isterim inşallah müsait bi zamanda :)
    Valla ben de çok istiyorum ama bu blogu açtığımdan beri başıma hiç iyi bi mucizevi olay gelmedi ki yazayım kaç sene oldu :)

    Mia
    mutlaka izlemelisin bayılacaksın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar