Aklıma Geldi De 24

Öyle bloglar, öyle bloggerlar var ki; ben kör olmuş olmalıyım dedirtiyor bazen bana. Halbuki sorsan 2009'dan beri buralardayım, hiç belli etmiyorum galiba. Millet o zamanlar kendilerine güzel bloglar, güzel blog arkadaşları bulmuş, ben oyundan dışlanmış kenarda oturup duran, onları izleyen küçük çocuk durumunda kalmışım. Ama olsun şimdilerde genel olarak 143, sıkı takipçi olarak da 2 takipçim var. Bir blog yazarının sıkı 2 takipçisi olması, hiç okumayan yüzlerce takipçiden kat be kat iyidir. Ha yorum yapmayan sıkı takipçilerim varsa onları bilemem. Ama ben bildiğim bu iki takipçimi çok seviyorum. Gönül isterdi ki 2009'dan bu yana güzel, yaratıcı, duyguları ben gibi olan, ya da benden zıt olan cici bir sürü blogun sıkı takipçisi olsaydım. Aşağı yukarı böyle blogları takip ediyorum zaten. Ama bir çoğunu es geçmişim. Yeni yeni keşfediyorum bazılarını.
Bu arada, o çok sevdiğim sıkı takipçilerim şunlar:
Mia Wallace
Profösör

Takip eden herkese, özellikle de ikisine çok teşekkür ederim çoğu durumda yanımda olup yorumlarıyla yardımcı da oldukları için. Ben bu blog dünyasını seviyorum ya!

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben yorum yapmasam da okuyorum (:

    (ilk yorumu sildim çünkü cümle çok saçma olmuştu eheh)

    YanıtlaSil
  3. 2009'dan beri yazıyorum ama ben daha bugün buldum mesela blogunu rastlantı işte =)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim öncelikle böyle bir övgüye layık görüldüğümüz için. Tabi mümkün oldukça paylaştığımız her tür post aslında bizi motive ediyor. Belki bir kelime, bir tecrübenin sonucu bizi mutlu ediyor. Kardeşlik, arkadaşlık ve dostluk duygularını pekiştiriyor. İnanç ve umut aşılıyor. Herkes birikimi ve yüreği kadar blog doslarının yanında olursa kesinlikle sırtı yere gelmez. Ben buna inanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. raaddd ol.. yazmaya devammm.. :)

    YanıtlaSil
  7. Finduilas
    Takip etmene gerçekten sevindiğimi söylemeliyim çünkü ben de seni aktif olarak takip etmeye çalışıyorum ve yazılarını çok eğlenceli buluyorum, teşekkürler :)

    StummScream
    oo hem de aynı dönemin bloggerlarıymışız nasıl olmuş da es geçmişiz hayret

    Profösör
    Katılıyorum profösör, çok sık girmediğim için sizin bana yazdığınız kadar ben yazamasam da takip etmeye çalışıyorum kusura bakmayın ve teşekkürler

    sözcük bulutu
    Aynen öyle. teşekkürler, benden de sevgi ve saygılar efendim :)

    Kısaca Fd
    Bu gaz verir nitelikli yorum için teşekkür ederim, gizli okuyucularım çıkmış oldu bu yazıyla ayrıca ve ne mutlu bana ki benim de en çok takip ettiğim kişiler bunlar (öhöm, mesaj verdim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar