24 Aralık 2012 Pazartesi

Kısaca şu sıralar...

Hep "huzur istiyorum" derler ama yalan söylerler. Aslında hep kariyer, para, şan, şöhret, lüks vb. şeyler isterler. Bunlar huzur veren değil huzur kaçıran şeyler bazen. Bazen de insan gerçekten huzuru için yaşar, beceriksizlikle suçlanır. Kendisi tarafından bile...

***

Farklı alanlara yöneldiğimde 'daldan dala' konuyormuşum gibi düşünüyorum dersem "gibisi fazla olur" değil mi? Zaten sanırım daldan dala konma isteği var bende. Neden istediğim şeylere direkt ulaşmıyorum da başka bir şey istediğimi zannedip başka yerde vakit kaybedip geri dönme çabası içine giriyorum ki? (Şu önceki cümlemin öğelerini istesem kırk yıl uğraşsam anca bulurum bu ne tren gibi) Bazen de çok çabuk gaza geliyorum diye düşünüyorum. Ondan mı yapıyorum bunları diye düşünüyorum. O kadar ortada kalmış vaziyetteyim ki şu an, işin içinden sağ salim çıkmak istiyorum bir an önce.

***

Bazen bir insanda sadece huzurlu bir bakış ararsın. Onu gördün mü, tamamdır. Bu bir fotoğraf bile olabilir bazen.

***

Yarın bir proje işi için bir iş görüşmem var. Alanımla alakalı değil, bambaşka, kısa süreli bi iş. Sırf o kısa süre içinde para biriktirmek adına yaptım o başvuruyu. Ne olursa olsun; iş görüşmeleri her zaman streslidir.

***

Sanırım gevşememi sağlayacak hobiler edinmeliyim. Hobisiz olmaz. Hobi önemli. Herkesin hobisi vardır. Onun hobisi o şekil, bunun bu şekil, kimse kimsenin hobisine karışamaz. Tabii.

5 yorum :

  1. Bas gitar çalmak güzel bir hobidir. Artık eski olarak anmaya başladığım gitarımı da sana satabilirim böyle de bir kıyak yaparım yani =P

    YanıtlaSil
  2. İnşallah geçici işin hayırlı olur senin için. Bereket getirir. Aslında bir grafimqk sanatçısı olarak medya reklam iletişim yelpazesi içinde bir takım projelmer içinde yer alabilirsin. Zamanla bunu da düşünmelisin. Bazen bir proje iki üç kişilik bir ekiple, birer yıllık kazanca değer olabiliyor. benden söylemesi. Hobilere gelince, çantanda bir ağız mızkası bulunsun üflersin. İçindeki bütün zqsıntıları onla atarsın.:)) Benim gibi :))

    YanıtlaSil
  3. StummScream
    Teşekkür ederim ama bende hiç öyle bir kabiliyet yok :) bu yaşıma kadar hiç enstrüman çalmadım ama ilkokulda flüt denemem olmuştu, onda başarısız olunca küstüm enstrümanlara açıkçası :)) ama piyano çalmayı çok isterdim.

    Profösör
    Teşekkür ederim, inşallah iyi geçer. Estafirullah profösör grafik sanatçısı olabilmem için çok fırın ekmek yemem gerekir henüz o mertebede değilim ve galiba bundan sonra da çok az ilgileneceğim bir alan olacak gibi görünüyor. Haklısınız dediğiniz şeyler çok iyi, güzel bi alan. Ama dediğim gibi bu yıl farklı plan ve projelerim var, gerçekleştirdiğimde buradan da yazacağım, şaşıracaksınız biraz sürpriz olacak çünkü bambaşka bi alan.

    YanıtlaSil
  4. Müzik aleti çalmak yetenek istemez. Çalışma ve azim ister. Yetenek isteyen şey müzik yapmaktır.

    YanıtlaSil
  5. StummScream
    Öyleyse bu aklımda bulunsun benim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
Bu gadget'ta bir hata oluştu