Post sildim.

Geçtiğimiz günlerde bir post sildim. Evet korkaklığımdan. Evet aslında saçma şeyler yazdığımdan. O post silindi. Bir daha da orada anlattığım şeyi asla ama asla anlatmayacağım burada. Çünkü bazen bir şeye nokta koymak gerekir. Beni yaralayan o şeye noktayı koydum. Aslında hiç olmamış bir şey olmasına rağmen varlığını hissettiğim saçma bir şeydi ve silindi gitti. Yalnız, posta bir yorum bırakılmıştı Can tarafından. "aslında hepsi masumca. bunu unutmamalı." demişti kendisi. Cevap veremeden postu sildiğim için özür dilerim. Haklıydı. Ben unuttum. Masumca, ufacık, bir şeyler hissettirmemesi gereken şeyleri çok fazla ciddiye aldım. Ciddiye almamın nedeni kişiyle alakalıydı. Artık farkına vardım. Bana gözyaşı döktüren şeyleri bir bir siliyorum hafızamdan. Ve mutluluk aslında anlık bir şey olduğu için onu aramaktan yorulup bırakıyorum. Çünkü ben anlık bir şey olduğunu düşünmüyor, ömür boyu sürecek olan versiyonunu arıyordum hep. Burada gördüğünüz belki de çoğu post da bu arayışın eseriydi zaten.
Bir devri daha sonlandırdık böylece.
Bu arada; post silmeyi hiç sevmem. Bunun için ayrıca kızdım kendime. Umarım bir daha silmem gereken şeyleri yazmam. 

Yorumlar

  1. Herşeyde bir hayır vardır. Hayrın içinde sevgi, şefkat, merhamet vardır. Gönül bu zorlamaya gelmez; Biraz hoşgörü, biraz anlayış vardır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar