Aklıma geldi de - 27

Bundan iki-üç yıl önceki yazılarıma baktığımda "nasıl kötü bir dil kullanmışım böyle?" diyorum şu sıralar. Özellikle kendimi anlattığım yazılarda bunu çok yaşıyorum. Hem bazı fikirlerimin nasıl keskin bir şekilde değiştiğini hem de ne kadar saçma cümleler kurduğumu görüyorum. Ergenlik çağındaki bir kız çocuğuyla konuşuyormuşum gibi hissettim bazılarını okurken (zaten şu ergenlik kaç yaşında bitiyor tam olarak bilen yok).
Silesim geldi :) Bazen katlanamayacak gibi olduklarımı taslağa döndürüyorum ne yapayım? Hepsini kaldırsam mı demeden edemiyorum. Ama olsun, insanın kendindeki gelişmeleri görmesi de güzel. Her geçen yıl biraz daha bilinçlendiğimi hissettiriyor. Ne tuhaf, değil mi?

Yorumlar

  1. Yazıların tamamı iyi olacak diye bir şey yok. Kendini bir kurtlu elma gibi düşün. Organik olmaz mısın? Bence olduğu gibi kalmalı. Olgunlaşıyorsun git gide.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar