Aptal Pembe Gözlüklü Bisküvi...

Kendimi 'çaya batırılmış bisküvi'ye benzettim bugün ben. Hem de çaya batırılmış ve henüz çıkarılmamış bisküviye. Kopmuş en önemli parçalarım, dağılmışım, tamamen düşmüş-düşeceğim. Eriyip yok olmaya az kalmış.



Eriyorum yavaş yavaş, çöküyorum dibe. Ama sıyrıldım tüm acılarımdan. Çünkü alıştım çayın sıcacık buharına. Alışana kadarmış her acı. Eriyip yok olsam da artık acılarımla mutlu olmaya alışmış olmamın sevincini yaşıyorum. Zaman zaman herşeye inancımı yitirsem de çoğu zaman polyanna olmayı seviyorum. Etrafa aptal pembe gözlüklerimle bakmaya bayılıyorum. Bir hayal etsenize; aptal pembe gözlüklü bisküviyi...

Yorumlar

  1. ya çayın dininde kalan bisküvi olsaydın amaaan saçlamadım yine.

    YanıtlaSil
  2. Kopan püsküüüt parçaları nasıl çayın tadını bozuyorsa... Tamam tamam sustum... :)

    YanıtlaSil
  3. 8ex-en8
    bi o kadar iğrenç olmuş olurdum :D

    LieLLa
    ben bu moralle çok yaşamam herhalde :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar