"Sakın Şaşırma"

"aklındaki bir fikri zar zor cesaret edip hayata geçirmek için harekete geçtiğinde elinde baltayla bekleyen insanlar göreceksin sakın şaşırma" imza:


O bir twitter fenomeni. Yazdığı bu şey çok hoşuma gitti. Doğru söze ne denirdi? Hep böyle olmaz mıydı? Sen mücadele edersin, yeni bir şeye başlarsın. O elinde baltayla bekleyen insanlar heveslerini bir bir kırarlar. Baltalarlar isteklerini. Şaşılacak şey değil. Şaşırma.

Biliyorsunuz, her yıl bizim yılımız oluyor sözde. Ama sonra bir bakıyoruz aslında hiçbir şey olmamış ki yeni yılda. Sonra o da eski bir yıl olmuş çıkmış. Belki de iş bizde bitiyordur. Biz beklentilerimizi yüksek tutarak aslında gerçekleşmiş olan birçok güzelliği göremiyoruzdur, önemsemiyoruzdur. Mesela ben, geçen yılbaşında 2012'nin bana iyi şeyler getireceğini söylerdim. Aralık ayı geldi ve bu sefer dedim ki "hiç öyle olmadı, hiçbir şey istediğim gibi olmadı. 2012 bana pek iyi gelmedi." Ama hayır. Çok büyük haksızlık yapıyordum. Çünkü ben 2012'de biraz daha büyüdüm. Bir takım hedefler belirleyip o hedeflere yaklaştım. Sonra karar yılım oldu 2012 benim. Çok daha özel kararlar aldım. Artık yeni hedeflerim var önümde. Yeni ve özel. Yani ben 2013'te de biraz daha büyüyeceğimi düşünüyorum. Herşey biraz daha düzelmeye başlayacak. İyi şeyler öyle birden bire gökten inmez ki. Zamanla oluşur, oluşuma hazırlanır. İşte öyle. Bu yazdıklarıma bakarak her şeyin tozpembe olduğunu da düşünmeyin sakın. Kimse tozpembe değildir. Kimsenin hayatı kendiliğinden bir renge boyanmaz.

Önümüzdeki yıl umarım benim için de sizin için de özel olur, yeni kararlar aldığınız ve gerçekleştirmek için çabaladığınız bir yıl olur. İşte o zaman o yıl sizin yılınız olur. Ve asla unutmayın şu elinde baltayla bekleyecek insanları. Çünkü unutursanız şaşırırsınız. Unutmayın ki "sakın şaşırma"yın.

Yorumlar

  1. Çok büyük yükselişler diye düşündüğün iş konularında hezimetlere uğrayarak sıkı düşüşler yaşadım. Bekledim, bir hayli bekledim ve sene sonuna doğru tekrar hızlı bir yükseliş yaşadım.

    Yani inişler olmadan, çıkışlar olmuyor, olamaz.

    Bu sene iş konusunda alt yapı çalışmalarına hazırlardı. Yani önümüzde ki sene herşeyin daha yolunda gideceğine inanıyorum ama bu sene bunları yaşamamış olsam önümüzdeki sene daha iyi olacağına inanamazdım.

    Önemli olanda bu ama sosyal hayatta ise hep düşüş içerisinde olmak kötü bir durum. Her ne kadar insan umudunu kesse bile belki süpriz yapar bir yerden demekten kendini alamıyor işte.

    YanıtlaSil
  2. Ben 2013 yılına mizahla girmek istedim. "Ben Bir Kurbağayım !.." yazımla dostlarımı güldürmek ve gülümsetmek istedim. Beklerim efendim.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    benim için de bu yıl çok sıkıntılıydı:(
    işin ilginç yanı yarın her şey değişecek mi? hayııır...
    demek ki olayın yıllarla alakası yok.olacak olan oluyor.
    ama bir daha bu seneki kadar üzülmek istemem açıkcası:(
    size bu yıl hayırlar dilerim, selamlar

    YanıtlaSil
  4. StummScream
    Durumumuz yakın sayılır. Umut olmadan da olmuyor be, ne de olsa umut fakirin ekmeğiymiş öyle derler.

    Profösör
    Uğradım bile :)

    benbir
    Teşekkür ederim, umarım hepimiz için hayırlı, mutlu bir yıl olur. Geçen yılki sıkıntılar umarım bu yıl bir mükafat olur da döner.

    YanıtlaSil
  5. Zaten elimizden başka ne gelir ki?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar