Yanında Hamile Gezdirmek!

Ne garip şeymiş insanın kolunda bir hamile olması. Öyle acayip bir şey ki... Kendimi çok tuhaf hissettim.
Bugün çocukluk arkadaşımla beraber biraz hava alalım, açılalım dedik. Aslında o, ben ve karnındaki. Ürkek ürkek yürüyor, içimdeki karmaşık duygu silsilesiyle baş etmeye çalışıyordum sanki. Hoştu bir yandan da. Resmen baba adaylarına karşı empati yaptım o an. E malum bir yakın arkadaşların, bir anneanne adaylarının bir de baba adaylarının kolunda hamile bir anne adayı olur. O kadar ürkek oluyorsunuz ki o an ya biri çarparsa, değerse, bir şey olursa diye. Bir de bebeği taşıyana sormak lazım tabii onu.
Bir yandan da kafamı kurcalıyor, bir erkeğe nasıl güvenip bir bebek sahibi olunabilir diye. Önce nasıl güvenipte evleniyorlar, sonra da nasıl güvenipte bebek yapıyorlar diye düşünmeden edemiyorum. İyi cesaret gerektirir. Bu güzelim duyguyu da nasıl buralara bağladım anlamış değilim. Bu da benim özelliğim olsa gerek.
Peki ya bebek nasıl bir şey? Çok güzel bir şey. Çok tatlı bir şey. Nasıl şeker şeyler onlar öyle. Her canlının yavrusu öyle aslında. Van Gölü canavarının yavrusu da olsa öyle olurdu eminim. Bir de çabuk büyümese bebekler. Hayat işte. Nasıl geçiyorsa zaman hızla, alıp büyütüyor bebekleri.
Bir de ilginç yani çok fazla hırpalanmamış bir kız ismi bulsam çok iyi olacak. Ben de isim annesi olmak istiyorum, ne var yani. Ama bizim anne adayı bilinen isimleri istemediği için entel bir şeyler bulmam lazım. Çok çalışmam lazım yani. Of of.

Yorumlar

  1. Bebek oğlak burcu doğamayacak, üzüldüm adına şimdiden. En güzel burç oğlaktır çünküüü. Ayrıca Neşe koyabilirler bence, güzel isim. Kendi ismim diye söylemiyorum, gerçekten(: İsim önerirdim ama Hürmüz ismi en sevdiğim kız ismi. O yüzden susuyorum:) Umarım sağlıklı bir bebek olur ve herkeste ısırma isteği uyandırır.

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz çalışalım o zaman isim için..
    ilk aklıma gelen "Sitare" ismi.
    Bu kelime farsçadan gelmiş.
    "Yıldız" anlamında kullanılıyor,

    Biliyorsunuz ki;
    batı dillerinde ise
    "star" kullanılıyor.

    YanıtlaSil
  3. aslında isim önerisi falan istememişsin ama daha dün aklımdan geçti, en yakın arkadaşıma senin kızının adını Helen koyarım bak ben dedim. Buraya da yazmadan edemedim.

    YanıtlaSil
  4. "Melancholy" isimli videoyu ve bu videoya verdiğim başlığı düşünerek yorumlarınızı sayfamda bekliyorum. Merakımı bağışlayın lütfen..

    YanıtlaSil
  5. hepinize teşekkür ediyorum, isimleri arkadaşıma hiç vakit kaybetmeden ilettim üzerlerine de kendi beğendiklerimi ekleyerek çoğunu beğendi :) bakalım hangisini seçicek? Bu arada öneri istememiş olmam, ama bu isim mevzusunu burada özellikle belirtmiş olmam "haydi bana isim önerin" anlamını da taşıyordu biraz itiraf etmem gerekirse :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar